AKU SELAMANYA

Saturday, November 3, 2012

MENJADI GEGIRL~~

Assalamualaikum ♥
sekarang ni rase nya setiap petang hujan kn???
sejukkkk je rse macam nk tdo bila hujan...
tapi mane mungkin,,, assaimen y melambak mcm gunung eberest (everest) sape nak buat??.. hahah
eh tajuk kt atas tu y gegirl2 tu knpe???
ha !!!!!!!!!! mai2 sini ceq nk habaq mai,,, (kenan kwn org perlis) hihiihii


selama ni gua baru sekali beli hand bag chuallllssss,,,,
w/pn gua ni x de lah nmpk ciri2 kejantanan tuh tapi gua  xberapa minat dgn hand bag...
gua pn x tau beb pasal hape... hah !!!! (brutel sgt gua2 tuh)
mungkin sebab aku takot kene ragut,, so ak prefer tumpang purse kt bag kwn2,,, heheheh
nak dijadikan cerita meletup-letup bagai lava turun dari gunung... bebaru ni ttbe pulak nk jadi GEGIRL2...
teringin lah pulak nk beli beg2 tgn ni ha,,, ♥♥ hew hew ~~~
cari punya cari merata2 akhir nya aku pilih nk beg kaler kuning mustard..
kate nya kuning mustard ialah warna utk tahun 2012..
entah betul ke x aku xtau lah,, heheh


punya la cari merata-rata bentuk beg y aku suka,,,
sbb aku ni bkn nya suka sgt pakai hand bag...
so kene la cari y bebetol menjadi idaman hati n akan di guna kn selalu,,,,
jadi tarikh keramat 03/11/2012 mnjadi sejarah apabila aku dpt beli 1 lg hand beg !!!!!!!! hakhakhak
ape lahhhh~~~ org len beg tgn sampai bertimbun2,,, ak bru je ade 2.. kihkih
seingat aku last aku beli hand bag mase 2009 ~~~ x ke lme tuh,, hahaha
xbole lah nk psot gambar hand bag aku tuh,, hihihih malu~~~~ (blushing2)
kita beli murah ja,,, ^_^
diharapkan beg y murah tu tahan utk beberapa tahun sebelum aku dpt beli SEMBONIA ke~~ Eh!
hahha ape2 pn sekian dulu cerita nya...

wassalam.... ♥

No comments:

Post a Comment